zaterdag 3 augustus 2013

Snow White Inspired Make-up look

Ik hou er van om te experimenteren met make-up, nog iets waarvan ik hou is Disney!
Het leek me eens leuk om deze 2 samen te combineren en een make-up look te maken die geinspireerd is op Sneewwitje, wel heb ik mijn ogen iets donkerder op gemaakt om er een eigen twist aan te geven.
Ik moet toegeven dat ik niet echt content was van de foto's of ze waren wazig, of ik stond er raar op of je kon je make-up niet goed zien.Ik heb er dan toch maar de 3 foto's uitgekozen die ik nog vond meevallen

Gebruikte producten:
Essence stay all day foundation in de kleur 20 soft nude gemengt met kruidvat dagcreme
Essence I ♥ STAGE oogschaduw basis
Catrice All Around Conceler
Catrice Alboluste Nude eyewhadow palette in de kleur 010 All Nude
Catrice Ultimate Colou lipstick in de kleur 080 My Red Card
Zwart oogpotlood,onbekend merk dat vervaagt is op de verpakking
Roze blush, zelfde verhaal als met het oogpotlood


Wie is jou favoriete Disney Princess

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen