dinsdag 3 september 2013

Films aangeraden door ItsJulieTime deel 3

Ik ga het niet onder stoelen of banken verstoppen; ik ben een film freak!Ik ga gen enkel genre  uit de weg!Omdat mensen dit weten vragen ze wel eens film tips aan mij.Ik heb al twee keren films aan jullie aangeraden maar ik vond dat het tijd werd voor deel 3!



Now You See Me kun je op dit moment nog in de cinema zien, ikzelf zag hem uiteraard dus in de cinema.Ik heb me geen moment verveelt!Het is een film die echt de hele tijd met je gedachten speelt terwijl je van het begin nog wordt gewaarschuwd dat niet alles is wat het lijkt.Ik weet dat dit genre niet voor iedereen is weggelegd, het is een mix tussen mysterie, misdaad en thriller.


Taken is een klassieker!Ik vind het eerste deel nog steeds beter dan het tweede, maar van deel twee heb ik ook genoten.Dit is 'opnieuw' misdaad,thriller en actie, ik ben niet zo'n actie fanaat en in de film zelf komt er ook een achtervolgingsscène waarvan ik de eerste keer dat ik heb zag  dacht 'als ik nu toevallig aan het zappen was dan zou ik niet verder kijken' maar voor de rest is de film echt goed.Er zit echt ene goede dosis spanning in.Tip: kijk deze zeker niet als je binnenkort met vriendinnen naar Parijs gaat!


Hou je vast want als ik over Burried vertel dan denk dat het een film is die op niets trekt 'er doet maar één acteur in mee, en de hele film vind plaats in een kist!' Klinkt behoorlijk saai toch?Dat dacht ik ook toen ik las over wat de film ging.Toch besloot ik hem te kijken en man wat een goede film, ondanks dat er maar één acteur in de film speelt is de film toch voorzien van goede spanning.Ryan Reynolds is een goede acteur en dat heeft hij bewezen!


The Stepfather was ongeveer twee jaar geleden mijn favoriete film.Het is een remake, en ik geef toe; ik heb nooit de originele gezien.De film is een thriller 'oke in deze post heb ik het dus bijna alleen over spannede films'.Vanaf het begin weet je al ongeveer hoe het gaat eindigen omdat je vanaf de eerste minuut dat de film begint al meteen weet wie de dader is, het gaat dus over een seriemoordenaar die als zijn moord gepleegd is met een andere identiteit bij een gezin in trekt 'wat dus zijn volgende slachtoffers worden'.


The Roommate is 'alweer' een heerlijke thriller.Het gaat over de student Sara met de verlegen kamer genoot Rebecca, maar algauw wordt het duidelijk dat ze niet zo'n verlegen meisje is als ze blijkt te zijn, ze wil de beste vriendin van Sara zijn, wat ze er ook voor moet doen, ze moet en zal het worden, al vallen er doden!


Genoeg spanning voor deze blogpost!When In Rome is een leuke luchtige komedie.Hij is niet perse heel goed qua acteren maar het is wel een leuke film om is te kijken.Plus punt van de trailer: Stupid Love Letter van Friday Night Boys, wat een heerlijk nummer!Trouwens de stem van het hoofdpersoon zou je wel eens kunnen herkennen, ze spreekt de stem van Gossip Girl in.Het valt me nu plots op dat ik 3 films op een rij heb aangeraden met mensen van de Gossip Girl cast in.


Welke film raad jij mij aan?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen