woensdag 25 september 2013

Muziek van het moment

Het is weer tijd om eens te overlopen welke muziek ik de afgelopen tijd heb geluisterd.Wat opvallend is is dat ik terug ietsje meer naar vrouwenstemmen luister, begrijp me niet verkeerd, vrouwen kunnen zeker zingen, maar op een of andere manier luister ik liever naar mannen stemmen, en dat  was misschien ook duidelijk in mijn vorige artikelen van muziek van het moment

Om te beginnen Porcelain Black, ik kende ze niet maar een vriendin van mij had ze aangeraden voor mij.Wat een stem!Ik vind vooral Mama Forgive Me een prachtig nummer maar als je van electrorock houd zou ik haar zeker aan raden om te luisteren.


Op een of andere manier luister ik ook weer terug naar Paramore, ik vind hun oudere liedjes wel iets leuker 'toen dat de band nog 'voltallig was'' Thats What You Get was altijd al mijn favoriete nummer van hun en dat gaat denk ik ook niet snel veranderen.


Oké ik luister over het algemeen niet zo naar commerciële muziek maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals Roar van Katy Perry.Ik vind de clip alleen al heel leuk.And you're gonna hear me r-o-o-o-oar.Heerlijk toch om mee te zingen?


Double Vision geeft mij een beetje een zomer gevoel en dat is toch wel een goede oppepper.Ik vind trouwens dat de stem van één van de twee mannen me enorm aan Gabe Saporta van Cobra Starship doet denken.


Oké ik weet dat dit een cover is.Maar ik vind deze persoonlijk veel beter dan de originele versie.Zebrahead heeft trouwens een heel album vol cover maar deze springt er voor mij toch wel zeker uit.


Naar welke muziek luister jij de laatste tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen