donderdag 26 september 2013

Photodairy

Ik heb de afgelopen week best wel veel foto's gemaakt,dus het was weer tijd voor een Photodairy!En nee ik ben nog steeds niet van plan om mijn Photodairy op een vast moment ik de week te laten te komen, als het online komt dan staat het er!



Voor mij was het even heel moeilijk, ik heb geen zin om dit aan jullie neuzen te gaan hangen maar ik zak wel vertellen dat er traantjes zijn gevallen, gelukkig is troost altijd ik een klein hoekje of beestje te vinden.

Ik had zin om een shelfie te maken, maar dat lukte niet mijn 'photobomende' vriend 

Er was er dan toch ééntje min of meer gelukt!

Ik ben een echte koudschijter, ooit wil ik naar Canada maar ik vindt temperaturen van 10 graden al koud genoeg!Begrijp me niet verkeerd; ik hou van de gezelligheid en de warme kleding maar geef mij toch maar een paar graadjes warmen, gelukkig is er warme chocomelk,maar serieus,hoe zo ik het ooit in Canada overleven?

Er komt weer een inspired look aan!

Felix Party Mix, Berlioz is er dol op!

Ik HAAT L.O.!Zeker als ik het op vrijdag de twee laatste lesuren heb.

Capri-Sun met groene appel,Mmm


Het is weer pantoffel tijd!

En het is ook weer tijd voor films te kijken op de laptop , hier keek ik The Pregnancy Project.De film was redelijk voorspelbaar maar toch wel leuk om eens te kijken, hoogtepunt van de film;Bad Girl van Matt Webb was te horen tijdens de film!

Liefste sjaal...Ik hou van je!

Bléh, ik was eigenlijk heel moe op deze foto het was ongeveer 6.30.Voor een richting te volgen die je leuk vind heb je toch wat voor over.

Chiquita in een Chiquita Banana doos, hierin slaapt ze het liefst, er zit natuurlijk wel een dekentje in.Omdat Chiquita nog steeds en heel stressgevoelig beestje is hebben we besloten om ze in mijn kamer te laten slapen, onder mijn bed want ik heb een hoogslaper.Ik vind een kamergenoot allesinds prima!


Wat heb jij de afgelopen week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen