donderdag 5 september 2013

Uitstap Olmense Zoo

De Olmense Zoo, ik ben er al zo'n 10 jaar niet meer geweest!Maar twee dagen geleden gingen wij met de school op uitstap om de klas een beetje beter te leren kennen, naar de Olmense Zoo dus!
Natuurlijk heb ik enkele leuke foto's gemaakt, dit keer met mijn compact camera van Nikon coolpix, ze zijn dus niet enorm scherp.
Aapjes, ik ben er gek op!Het is altijd leuk om te zien hoe menselijk ze soms kunnen zijn!

Alweer een aap, dit vind ik waarschijnlijk één van de leukste foto's.Waarom?Omdat hij die 'schoorsteen' zeg maar aan het afbreken was!

Alweer een aap 'Julie straks wordt je nog een aap!'

Ik heb ik mijn leven nog nooit een witte tijger in het echt gezien 'of ik kan het me niet herinneren' wat een prachtbeesten!

Ook was een rode tijger maar die liet niet veel van zichzelf zien.

Dit is een andere witte tijger dan die van daar juist, alweer mooi!

'Piep'kun jij de tijger vinden?

Toen we in het perk keken zagen we 'ik en mijn vriendin' geen dier tot we naar beneden keken en plots een beer zagen!

Wow!

Echt zo prachtig, mijn droom is ooit om naar Canada te gaan voor buitenlandse stage.

Ik zat niet in een hok!De leeuwen waren dicht bij!

De savanne.

Er liep heel droog een kat rond in de zoo, er mogen trouwens huisdieren in de zoo dus een goede tip voor hondenbaasjes.

Er zitten drie leeuwen op deze foto, vind jij ze alle 3?

Geloof het of niet maar deze wasbeer had een kleintje bij zich, je kon het niet zien maar ik zag plots een pootje, té cute.

Alwéér een aap, maar dit keer een kleintje.

Hoe cute is dit?Er waren 4 tijgerwelpjes ik kon er jammer genoeg maar 2 trekken.

Ik en de geiten.

Ik en de olifanten.

Wat is jou lievelings dierentuin?

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen