vrijdag 6 september 2013

Vreemde kennismaking en stage!

Mijn eerste schoolweek zit er op!Hoewel het jaar net begonnen is heb ik toch al het één en ander te vertellen.
Daarom dat het nog is tijd werd voor een ItsTalkingTime post, een update dus over mijn leven.Dit keer ietsje meer in het teken van school!
Om te beginnen ga ik dat jaar stage doen in een dierenwinkel, ik moet pas om 10 uur beginnen; Hello uitslaapdag!Maar omdat ik acht uur op mijn stage moet zitten ben ik pas om 18.30 klaar.Ik ben deze woensdag al naar mijn stageplek gegaan om even kennis te maken met mijn 'medewerkers' allemaal super vriendelijke mensen!Het jammere van mijn stageplaats is wel dat het in de buurt is van de school waar ik 2 jaar geleden zat, en waar ik enorm veel gepest werd, dat brengt toch wat stress mee maar het gaat hopelijk lukken!

Goed en dan nu over de school zelf, ik zit dat jaar in best een grote klas in vergelijking met vorig jaar, van 11 naar 18, gelukkig zit één van mijn twee beste vriendinnen in de klas bij mij maar de andere zit jammer genoeg niet bij ons, maar we weten/hopen dat ze het wel overleefd.
En dan leerkrachten, man!Ik was even vergeten dat er hier en daar ook aparte gevallen tussen liepen.Zo moesten wij ons bij een vak voorstellen aan de hand van vragen, en wat voor?'Wil je liever een kerst of nieuwjaarskaart zijn?' 'Ben jij meer een doorn of een brandnetel?' Ik had gelukkig nog een normale vraag 'Met welke groep zou je willen samen werken?' Ik moest enkele seconden twijfelen tussen Marianas Trench en Zebrahead, maar koos toch voor Zebrahead.
Trouwens ik had in mijn back-to-school tag toch gezegd dat ik geen nieuwe spullen had omdat ik alles weer hergebruik?Wel ik zag ineens roze lijm van pritt in de rekken en nu heb ik dus roze lijm,dus nu lijm ik stijl!
Oeh trouwens in Oktober ga ik ook nog eens op bezinning, spannend!Het zou in the middle of nowhere zijn ergens in de ardennen.

Hoe is jou week verlopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen