maandag 2 september 2013

Kruidvat eye make-up remover pads

Make-up er af halen, ik geef toe het is niet mijn sterkste kant.Waarom weet ik niet zo goed, waarschijnlijk omdat ik best lui ben en geen zin heb om s'avonds als ik moe ben én watjes én remover te zoeken 'Maar Julie, dan gebruik je toch pads?' zei onlangs iemand tegen mij, daar had ik nog niet over na gedacht!
Toen ik in het kruidvat was zag ik pads en ik dacht 'kom ik neem ze mee'
Deze kost 1.99, ik heb heb de olie variant gekocht je hebt ook de lotion variant, je hebt 100 pads die volgens de verpakking een jaar goed blijven.
Kruidvat Oog Make-up Remover Pads op oliebasis verwijderen zelfs waterproof oog make-up.Verwijdert make-up op milde, gemakkelijke en grondige wijze. De speciale formule met abrikozenpitolie voedt en verzacht de huid rondom de ogen.Geschikt voor alle huid typen.
 De pads zijn dun en de verpakking is best wel compact, je kan hem bijvoorbeeld mee in je handtas nemen.Ook zijn de pads echt heel stevig, het zo me niet verwonderen moest er katoen in de pads zitten.
Op wat kan je het beste oog make-up remover testen?Op donkere make-up natuurlijk ik heb me voor de verandering eens helemaal zwart opgemaak

Mijn make-up loos oog, zoals je ziet is zo goed als alle make-up er af.Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk niet vind dat dit voor elk huid type is, ik zou deze afraden voor meiden met vettige huid want de huid rondom de ogen is nu echt héél vettig.

Ik vind het een prima product!Een echte aanrader, behalve dan als je een vettige huid hebt.Voor zo ver ik zag bestond dit nog niet voor de volledige huid 'toch van kruidvat niet' of ik moet het over het oog hebben gezien.

Hoe verwijder je jou make-up?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen