woensdag 11 september 2013

De vervloekte sleutelt tot zelfvertrouwen

Wij meisjes kunnen toch wel ietsje meer zelfvertrouwen gebruiken, maar hoe kom je er aan?Zelfvertrouwen is niet te koop in een potje.
Toch slaag ik er zo nu en dan in om ietsje meer zelfvertrouwen te winnen maar of ik het op de goede manier doe?Nee niet echt!


Ik vind het altijd heel leuk om bijvoorbeeld op het strand naar mensen te kijken om te zien wat voor mooie bikini's rond lopen, maar kijk ik ben ook niet blind en soms zie je dan ook echt 'dikkere' figuren in een bikini die echt niet staat, en met dat soort mensen ga ik me dan vergelijken; eigenlijk heb ik toch een veel mooier figuur dan haar.Heel slechte gewoonte, ik weet het!Maar het geeft me wel een flinke boost zelfvertrouwen.
Maar ik doe dit niet alleen op het strand, al ik me even niet niet slim voel denk ik bijvoorbeeld aan dat ene meisje dat constant domme opmerkingen maakt en voel ik me meteen pakken beter, en zo doe ik dat elke keer als ik me eens niet lekker in mijn vel voel.Ik besef dat het echt iets heel slecht is want ik want iedereen is mooi en slim op zijn eigen manier, maar ik kan er niets aan doen, het is een gewoonte.Maar ik feite stap ik dan ook nooit af op die mensen om te zeggen dat ze een lelijk figuur hebben dus ze zullen toch nooit weten wat ik van ze denk, maar ik blijf het zeggen, het is geen goede gewoonte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen