dinsdag 17 september 2013

Photodairy

De meeste bloggers doen het keurig op een zondag of maandag elke week, maar ik doe gewoon wanneer ik er zelf zin in heb, The Photodairy!
Het is nu al bijna twee maand geleden sinds ik een photodairy met ipod foto's heb gemaakt, de andere waren steeds met een 'echt' fototoestel maar ik vond dat het weer eens tijd werd voor een ipod Photodairy
Opgelet, gier zitten dus ook nog foto's van juli tussen!
You go CosmoGirl!!Bij Bambi,The Lion King en Brother Bear kan ik nooit mijn tranen in bedwang houden.

Van Chiquita moest ik zwijgen

Met Chiquita naar Park Spoor Noord, heel leuk park in Antwerpen,zeker in de zomer!

Zest smoothies zijn heerlijk!

Geef toe, we hebben niet echt een goede zomer gehad, veel regenbuien!En Chiquita kan er van meespreken

Cookies & Cream Poptarts, ik kocht deze in een snoepwinkeltje is Goes, echt heerlijk!Weet iemand waar je toevallig Poptarts in Antwerpen kan kopen?

Om 3 uur s'ochtens aan de luchthaven... 

Gelukkig was er op de luchthaven een Starbucks, dat maakte alles goed!

In het vliegtuig zelf, voor de eerste keer in mijn leven ben ik tijdens een reis in slaap gevallen, meestal kan ik niet slapen vanwege het lawaai en alles wat om me heen gebeurt, lang leven slaapmaskers en muziek!

Cliché vliegtuig raam foto, omdat iedereen het doet!

Ons kamer uitzicht, er waren maar liefst 4 zwembaden!Iets wat ik niet snap want de zee is maar 10 meter verder!

Ik zon het liefst met een knot om ook mijn nek te laten bruinen, maar zo nu en dan spring ik met die knot ook de zee in, en dat in s'avonds dit het resutaat, precies een dier op mijn hoofd!


Ik heb geen alcohol verslaving maar elke avond dronk ik wel een cocktail of twee, omdat ze gratis waren!

Dit is alweer mijn laatste foto in Corfu 'voor deze photodairy' voor een volledig foto verslag kijk je maar beter hier

Deze foto heeft mijn vriend me via facebook door gestuurd de laatste avond toen ik in Corfu was, uiteindelijk bleek dat hij tickets had gekocht, wat heb ik toch een lief vriendje! 

Alweer het bewijs dat ik een lief vriendje heb, hij heeft mijn terras roze geschilderd, weg met die stomme tekeningen van toen ik 12 was!
 

Een roze sportdrankje,het leek me lekker, maar het was vies!

Ik ben geen keuken prinses, maar ik ben blij met wat ik kan!

Wat doet Julie als haar vriend heel even weg is en zij zit in de kamer?Met speciale stiften voor op glas 'Hier was Julie' schrijven, gelukkig is dit uitwasbaar!De ramen hingen trouwens ook vol

Wij kunnen stoere dingen met 7-up blikjes!

Goede morgen!

Haartjes krullen

In de auto van mijn vriend mocht ik de cd kiezen, hij heeft cd's zoals MNM summer hits enz, toen ik een cd zag waar Call Me Maybe op stond kon ik het niet laten om naar de credits te kijken, J Ramsay, zegt dat genoeg?

Onderweg naar Antwerp Open Air, viel eigenlijk een beetje tegen, dit kwam waarschijnlijk ook omdat we om 18.00 alweer weg waren omdat ik de volgende ochtent moest werken, maar ook had dit had ook deels te maken met het slechte weer, door al de regen was AOA lag vol slijk voordat het begon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen