zondag 29 september 2013

The Hair Evolution

Wat 15 jarige meisjes hun haar toch soms aan doen...ja ik heb het over mezelf!
Ik wou al zo lang een froefroe maar ik durfde niet,uiteindelijk had ik genoeg zelf vertrouwen gespaard om toch mijn haar zo te laten knippen...Wat een ramp!En het ergste was dat ik het zelf nooit door had, maar nu ik terug kijk naar foto's besef ik echt dat het een echte flop was.Als ik net van de kapper terug was was mijn haar mooi, maar na één dag zag het er al rommelig uit,maakte niet uit was ik deed.
Gelukkig begon ik het in te zien en ging ik mijn froe opzij dragen.Ik ben inmiddels 17 en we zijn zo'n anderhalf jaar verder.Met de richting en het werk wat ik nu doe is het ook beter om geen froe te hebben dus zo'n flop ga ik niet snel meer maken.Al vond ik het nog leuk staan 'Als hij goed zat!'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen